Jom Berblogging




mohamad syazwan mohd marzuki sayangg. saya terlalu rindukan awak. tersangat merindukan awak cinta. setiap malam tak knal apa erti penat lelah menangis untuk org yg tkpnah mnghargai kehadiran saya. setiap malam terasa down. tk terfikir apa apa. kekadang terasa penat. kekadang nk sgt benci awak mcm mana awak membenci saya. tapi perasaan tu tkpnah timbul walaupun dh mcm mcm awak dh buat dekat saya. perasaan sayang takpnah berkurang. walaupun awak dh btol btol membenci saya. secara jujur, berharap dan menunggu tetap ada smpai skrg walaupun saya tahu awak tak akan pernah kembali lagi, walaupun kawan. saya tak mntak awak kembali dekat saya. sbb saya fhm dan dh rasa apa yg awak rasa dulu malah lagi trok apa yg awak rasa dulu :) saya tk mntak awak kembali. cuma fhm apa yg saya rasa. dan tlg tahu yg saya ni cuma manusia biasa. tmbh lagi perempuan. Allah bagi hati perempuan lagi lembut dari hati seorang lelaki. hati yg lemah. dan cepat terjatuh. saya tak mntk awak kembali pun dekat saya skrg sayang. cuma fhm and tahu mcm mana saya sayangkan awak. itu saja yg saya mntak. dan saya nk awak tahu, sumpah saya takda niat pun nk buat awak dgn zaty tak cntct. and saya takpnah gnggu kebahagiaan awak. pergilah awak dekat dia. saya lepaskan walaupun tak redha. sbb saya tahu, saya mmg tak layak pun untuk lelaki mcm awak kan sayang? :) biar saya sndry yg tanggung. sbb kehendak saya sndry yg memilih. biar saya yg tanggung sakit dia. tpy kan sayang, saya nk bagitau. kita break, lagi dua hari nk ckup setahun sayang. jujur saya ckp. hati saya tetap persalahkan izzati walaupun ni semua bukan salah dia. marah saya benci dari mulot saya takpnah terlintas pun. terasa rindu sgt sygs. tersangat rindu dekat awak. tmbh-2 masa last kita keluar. bila lalu tmpt yg ada kna mngena dgn awak. kwn kwn saya terus tgk mata saya. sbb depa tahu saya akan trus mngalirkan air mata walaupun saya cuba tutup semua kesedihan saya. sbb saya takmau semua org tahu yg saya down dan terus jatuh bila awak dh tkda untuk saya. tmbh masalah satu satu datang. dulu awak org pertama yg akan fhm saya dan bagi semangat walaupun salah saya. saya rindu awak sayang :')


Welcome here
Helo, Assalamualaikum. Sila ketuk pintu sebelum masuk. Eh tak da pintu? Ketuk tingkap LOL ;p
Hi, im effa.

Le'Menu
ENTRY BOSS STUFF LINK